DJ
Cele szkolenia
- ?Przedstawienie i ugruntowanie poprzez zabawę najważniejszych zagadnień z dziedziny zarządzania jakością oraz kompleksowego zarządzania jakością.
- Szkolenie zaprojektowane tak, aby w łatwy sposób i przyjemny wzmocnić świadomość jakościową pracowników, również pod kątem umiejętności wykorzystywania narzędzi jakościowych.
- Szkolenie w wersji 1 lub 2 dniowej - do wyboru.
- W opcji również zaproponowanie całego wyjazdu łącznie z częścią integracyjną.
Symbol szkolenia
DJ
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 0%
Korzyści dla uczestnika
- Prezentowane szkolenie ma za zadanie w jak najprostszy sposób w formie zabawy i bez przesadzania z nomenklaturą jakościową (naukowymi zwrotami i definicjami) przedstawić problematykę jakość, ugruntować w uczestnikach główne zasady zarządzania jakością, scharakteryzować szczególnie ważne obszary oraz warunki dobrej jakości (np. instrukcje pisemne, audyt i działania poaudytowe) przedstawić różne narzędzia jakości oraz zasady i proces ich stosowania. Wszystko to w formie quizów, case study, zabaw typu TABU, na wesoło jednak o ważnych tematach.
Adresaci
- Wszystkie firmy: produkcyjne i usługowe posiadające działy zapewnienia jakości oraz ciągłego doskonalenie,
- dla spółek akcyjnych i dużych Klientów,
- firmy poszukujące szkolenia, które będzie również uzupełnieniem wyjazdu integracyjnego i nadającego mu charakter szkolenia.
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń
Wizytówka o id 7 nie istnieje