Podsumowanie

 

Cele szkolenia

?Klasyczny coaching w relacji kierownik – pracownik, jest trudny do przeprowadzenia. W sytuacji modelowej coaching opiera się na dobrowolności i dużej samoświadomości osób współpracujących. Praktyka biznesowa pokazuje, że będąc w układzie zawodowym nie zawsze zasoby które posiadamy są optymalne. Presja zewnętrzna czy regulacje wewnątrz organizacyjne „skazują” nas na współpracę z osobami, które różnią się od nas wiekiem, wiedzą czy doświadczeniem. Dzięki intuicyjnym metodom zaczerpniętym z coachingu, kierownik zostaje wyposażony w narzędzia pozwalające na efektywniejszą współpracę, również w zespołach zadaniowych tworzonych ad hoc.

Symbol szkolenia

UO-ECK

Terminy i miejsce

Szacunkowy udział częśći praktycznej: 90%

Program i ćwiczenia

1. Czym jest Coaching, i czy jest możliwy w układzie podwładny – manager?
2. Korzyści płynące z coachingu.
3. Skuteczne modele i techniki coachingu:
  • Postępowanie w modelu GROW (Goal/Reality/Options/Way Forward).
  • Postępowanie w modelu SFBT (Solution Focused Brief Therapy).
  • Postępowanie doceniające – różnice w podejściu i efekcie.
4. Dziewięć przeszkód utrudniający coaching w zespole.
5. Sześć reguł dobrego coachingu
6. Siedem typów menedżerów:
  • poganiacz,
  • papież,
  • perfekcjonista,
  • rozwiązujący problemy,
  • bierny,
  • pewny siebie, 
  • proaktywny.
7. Skuteczne prowadzenie rozmowy coachingowej.

Korzyści dla uczestnika

  • Rozwinięcie inteligencji przywódczej.
  • Poprawa umiejętności z zakresu komunikacji.
  • Zwiększenie poziomu motywacji i zaangażowania.
  • Poprawa procesów decyzyjnych w sferze zawodowej.
  • Skuteczne wdrażanie nabytych umiejętności wydobycie potencjału pracownika.

Metodyka

ćwiczenia, warsztaty, przykłady, gry, symulacje, case study, wykład

Adresaci

  • Manager średniego szczebla,
  • Manager liniowy,
  • Specjalista.

Dodatkowe informacje

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu, 
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek

Dokumenty do pobrania

Potrzebujesz pomocy?

Szkolenia otwarte

Sylwia Kałuża

Sylwia Kałuża

Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

Dorota Dzioba

Dorota Dzioba

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Szkolenia zamknięte

Małgorzata Jakubiak

Małgorzata Jakubiak

Kierownik Działu Szkoleń

Dział Szkoleń