Cele szkolenia
- Poznanie narzędzi tworzenia komunikacji z kandydatami i budowania Employer Brandingu.
- Stworzenie scenariusza projektu Employer Brandingowego adekwatnego dla organizacji, w której pracują.
- Zapoznanie z obszarem CSR i działaniami mającymi na celu wspierać Employer Branding oraz w dłuższej perspektywie optymalizować procesy rekrutacyjne.
- Nauczenie uczestnika podstawowych zasad komunikacji zewnętrznej z kandydatem, także poprzez social media i portale z ogłoszeniami rekrutacyjnymi.
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 80%
Program i ćwiczenia
1. Budowanie strategii HR.
2. Budowanie strategii działań Employer Brandingowych.
3. Wybrane elementy kampanii EB wraz z określeniem celu krótkofalowego i długofalowego.
4. Spójność działań komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
5. Procesy rekrutacyjne wspierane przez EB.
6. Proces rekrutacyjny pod lupą - wizerunek pracodawcy.
7. Środki komunikacji z kandydatem na poziomie ogłoszeń rekrytacyjnych.
8. Wykorzystanie Social Mediów w HR.
9. CSR a wartości firmy.
10. CSR a zaangażowanie pracowników.
11. CSR a budowanie „zdrowej organizacji”.
12. Podsumowanie.
- Zbudowanie komunikującego i wzmacniającego markę pracodawcy ogłoszenia rekrutacyjnego.
- Stworzenie scenariusza kampanii EB dla aktualnej organizacji.
- Usprawnienie w aktualnym procesie rekrutacyjnych w celu wywierania wpywu na kandydatów na rynku pracy.
- Umiejętność połączenia celów CSR z celami EB.
Korzyści dla uczestnika
Uczestnik nauczy się:
- Tworznia kampanii EB.
- Budowania kreatywnych rozwiązań niskobudżetowych budujących wizerynek pracodawcy.
- Wykorzystywania social media do działań EB.
- Tworzenia nowoczesnych atrakcyjnych ogłoszeń rekrutacyjnych.
- Wykorzystywania potencjału organizacji do działań CSR.
- Co jest najważniejsze w budowaniu kampanii EB?
- Dlaczego warto w dłużej perspektywie wykorzystać zasięg i konwersję – twarde wskaźniki kampanii.
- Jak zoptymalizować komunikacje z kandydatem, który jest już w procesie rekrutacji?
- W jakim celu łączy się działania EB oraz CSR?
- Jakie są przykładowe kampanie EB, które uzyskały nagrody za skuteczność i kreatywność.
Adresaci
- Specjaliści ds. HR, Rekrutacji,
- HR Bussines Partnerzy,
- Specjaliści z obszaru zasobów ludzkich.
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń