Summary
Goals
?Zagadnienia związane z logistyczną obsługą klienta wraz z niezbędnymi elementami marketingowymi. Akcent położono na metody i narzędzia pozwalające z jednej strony zapewnić zdolność systemu logistycznego do zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi, a z drugiej strony na zweryfikowanie skuteczności systemu logistycznego w tej mierze, zarówno z punktu widzenia klienta, jak i firmy. Oprócz wykładu teoretycznego (30%) szkolenie składa się z części warsztatowej realizowanej za pomocą takich metod, jak dyskusje grupowe, ćwiczenia w grupach i indywidualne (analiza przypadków firm, zadania) i gra symulacyjna.
Training code
Dates and location
Estimated share of the practical part: 0%
Program
?· Wprowadzenie – koncepcja zarządzania logistycznego i zarządzania łańcuchem dostaw.
· Logistyka a tworzenie przewagi konkurencyjnej w łańcuchu dostaw,
· Związki logistyki z marketingiem i koncepcja logistycznej obsługi klienta,
· Klient zewnętrzny i wewnętrzny,
· Elementy logistycznej obsługi klienta,
· Analiza i doskonalenie procesu realizacji zamówienia
· Analiza opłacalności klientów
· Metody pomiaru obsługi klienta i standardy obsługi klientów
· Strategie logistycznej obsługi klienta.
Benefits for participants
Oferee
Extra information
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu, które realizowane są poprzez Panel Konsultacyjny,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Documents to download
Need help?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń