Summary
Goals
?Metoda Kano rozpoznawania i prioryteryzacji potrzeb klienta w procesach usługowych i produkcyjnych. Przygotowanie i metody wyboru grupy cech produktu lub usługi do badania, opracowanie i zasada działania kwestionariusza. Przeprowadzanie badań preferencji klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Transformacja wyników kwestionariusza w standardowe rodzaje cech modelu. Zmiana oczekiwań klienta a wędrówka cech w modelu. Zarządzanie procesem produkcyjnym i usługowym w oparciu o model Kano w odniesieniu do redukcja kosztów. Studium przypadków modeli Kano przeprowadzonych w praktyce.
Training code
Dates and location
Estimated share of the practical part: 0%
Oferee
Extra information
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Documents to download
Need help?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń