Summary
- ocena dostawców,
- wymagania dla dostawców,
- umowy i zamówienia, wymagania i normy techniczne,
- zagadnienia transportowe,
- planowanie dostaw,
- analiza ryzyka,
- plany awaryjne,
- dokumenty i zasady logistyczne,
- kontrola dostaw,
- rozwój systemu zarządzania jakości u dostawców.
Goals
- Zapoznanie uczestników z nowoczesnymi metodami zarządzania współpracą z dostawcami SQA, celem doskonalenia zasad wyboru i zatwierdzania dostawców oraz podpisywania kontraktów.
- Pokazanie zmiany w sposobie audytowania, zatwierdzania i kontroli dostaw - SQA.
- Zwiększenie pewności siebie i profesjonalizmu uczestników jako osób zajmujących się zapewnieniem jakości dostaw.
Dates and location
Estimated share of the practical part: 0%
Program
- atesty,
- homologacje,
- dokumenty PPAP - procedura w/g IATF i VDA.
- 8D,
- 5xWhy.
- audyty w/g VDA 6.3,
- inne metody zatwierdzania,
- check-listy audytowe.
- Ustalenia w relacji klient-dostawca: umowa, kontrakt, zamówienia.
- Zasady wyboru potencjalnych dostawców.
- Zasady oceny aktualnych dostawców.
- Lista pytań audytowych (System jakości, procesy produkcyjne, wyrób).
- Oceny - klasyfikacja niezgodności i oceny całego audytu, działania korygujące, zamknięcie audytu.
Benefits for participants
- Jakie są nowoczesne metody zarządzania współpracą z dostawcami.
- Doskonalić zasady wyboru i zatwierdzania dostawców i podpisywania kontraktów.
- Jak zmienić sposoby audytowania, zatwierdzania i kontroli dostaw.
Benefits for company
Oferee
- Osoby odpowiedzialne za dostawców - SQA.
- Pracownicy Działu Zakupów.
- Audytorzy wewnętrzni, audytorzy u dostawców (trzeciej i drugiej strony).
- Pracownicy Działów Jakości.
- Osoby odpowiedzialne za produkcję (branża Automotive, AGD).
- Pełnomocnicy Zarządów d/s SZJiŚ.
- Konsultanci systemów zarządzania.
Application
- Jakość dostaw jest kluczowym elementem firmy produkcyjnej. Odpowiedzialność spoczywa tu - w zależności od organizacji - na osobach z Działu Jakości, Zakupów, Logistyki lub - po prostu - SQA.
- Uczestnicy szkolenia dowiadują się o najważniejszych aspektach wymagań norm i klientów dotyczących wyboru, zatwierdzania, oceny dostawców.
- Omawiana jest współpraca z dostawcami: zamówienia, PPAP od dostawców, zakupy, kontrola dostaw, reklamacje.
- Ćwiczenia pozwalają przyswoić wiedzę i dobre praktyki a następnie po ukończeniu szkolenia- samodzielnie prowadzić tematy w przedsiębiorstwie.
Reviews
30.09-01.10.2019 r. "Bardzo duża wiedza prowadzącego, duża ilość przykładów, zrozumiałe wyłożenie tematu."
10-11.06.2019 r. "Bardzo sympatyczny prowadzący, mający dużą wiedzę."
21-22.03.2019 r. "Bardzo profesjonalne podejście szkolącego."
21-22.03.2019 r. "Bardzo duża wiedza merytoryczna trenera."
08-09.10.2018 r. "Fantastyczny prowadzący, z dużą wiedzą i doświadczeniem. Otwarty, chętnie odpowiadał na pytania i dyskutował."
08-09.10.2018 r. "Bogate doświadczenie trenera."
05-06.02.2018 r. "Znajomość trenera z zagadnień jakościowych."
23-24.11.2017 r. "Sympatyczny trener, mocny merytorycznie."
22-23.06.2017 r. "Profesjonalna organizacja szkolenia."
05-06.06.2017 r. "Bardzo sympatyczny prowadzący. Ciekawe anegdoty."
Extra information
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Documents to download
Need help?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń