UO-ZCKW-ONL

Zarządzanie czasem i współpraca z klientem wewnętrznym- szkolenie online

Umiejętności osobiste - PersonAll®

Goals

Czas, którym dysponujemy, powinniśmy świadomie wykorzystywać do osiągania celów zawodowych oraz osobistych i w ten sposób bezpośrednio połączyć wykonywanie codziennych działań oraz rozwiązywanie zadań z jednej strony z osobistym zadowoleniem i własnym rozwojem z drugiej.

Training code

UO-ZCKW-ONL

Dates and location

Estimated share of the practical part: 0%

Program

1. Czas - definicje, różnice w postrzeganiu:

  • Korzyści planowania i organizacji czasu.
  • Planowanie w różnych perspektywach czasowych.
  • Planowanie strategiczne i operacyjne.
  • Rytm pracy dziennej.
  • Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne destabilizujące płynność pracy.
  • Ograniczanie zewnętrznych czynników dezorganizacji.
  • Ograniczanie wewnętrznych czynników dezorganizacji.

2. Narzędzia organizacji pracy i wyznaczania priorytetów:

  • Planowanie pracy własnej w kontekście wyznaczonych celów.
  • Zasada SMART.
  • Zasada Pareto.
  • Macierz ABC.
  • Reguła 60/40.
  • Prawo Parkinsona.
  • Macierz Eisenhower`a.
  • Koszty błędów w PDCA.

3. Stres a efektywność własna w realizacji celów:

  • Zarządzanie stresem.
  • Typy stresorów.
  • Organizacyjna a destrukcyjna funkcja stresu.
  • Przyczyny stresu w miejscu pracy.
  • Wypalenie zawodowe – przyczyny, objawy, skutki.
  • Metody postępowania w stresie:
    • racjonalizacja,
    • projekcja,
    • reakcja upozorowana,
    • dysocjacja,
    • substytucja,
    • regresja,
    • fiksacja.

4. Współpraca z klientem wewnętrznym:

  • Podstawowe błędy w komunikacji i ich eliminowanie.
  • Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych.
  • Koszty konfliktu w przedsiębiorstwie.
  • Przeciwdziałanie konfliktom.
  • Prawidłowy obieg informacji a efektywność własna.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Konstruktywna krytyka.
  • Negocjowanie racjonalnych rozwiązań.
  • Praca zespołowa – co to znaczy w praktyce?
  • Optymalizacja współpracy międzywydziałowej w celu tworzenia wartości dodanej dla klienta zewnętrznego.

Benefits for participants

Po zakończeniu szkolenia Uczestnik:

  • Będzie umiał efektywnie zaplanować swój czas w perspektywie krótko - i długoterminowej.
  • Nauczy się rozpoznawać i ograniczać czynniki powodujące nieefektywne wykorzystanie czasu.
  • Będzie wiedział jak poprawnie formułować cele i czym się kierować układając hierarchię ich ważności.
  • Dowie się w jaki sposób powinien usprawniać współpracę wewnętrzną w firmie z najbliższymi współpracownikami i innymi jednostkami organizacyjnymi.

Benefits for company

Wzrost kompetencji pracowników w zakresie umiejętności zarządzania czasem własnym i podwładnych. Eliminacja błędów w planowaniu i organizacji. Lepsze wykorzystanie czasu pracy, poprawa relacji w firmie (współpraca między pracownikami, współpraca międzywydziałowa).

Oferee

  • managerowie,
  • osoby zarządzające zespołami pracowników (koordynatorzy, liderzy zmian, szefowie zespołów produkcyjnych, sprzedażowych, zadaniowych),
  • specjaliści oraz pracownicy dostrzegający nieprawidłowości w zakresie organizacji pracy własnej i współpracy wewnętrznej w firmie.

Extra information

Szkolenie prowadzone zdalnie poprzez sesję wideokonferencji on-line z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi. 

Uczestnicy dostają link do otwarcia sesji.

Materiały są dostępne w wersji elektronicznej.

Documents to download

Need help?

Szkolenia otwarte

Sylwia Kałuża

Sylwia Kałuża

Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

Dorota Dzioba

Dorota Dzioba

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Szkolenia zamknięte

Małgorzata Jakubiak

Małgorzata Jakubiak

Kierownik Działu Szkoleń

Dział Szkoleń