Goals

  • Rozwój kompetencji managerskich w kontekście działań zarządczych w dziale sprzedaży.
  • Rozwój umiejętności diagnostycznych w ramach tworzenia planów rozwojowych handlowców.
  • Rozwój umiejętności managerskich w ramach trzech obszarów: sprawności zarządzania ludźmi, realizacji zadań i celów i własnego rozwoju.
  • Identyfikacja kompetencji emocjonalnych potrzebnych do rozwoju kompetencji pracowników.

Training code

UO-RH

Dates and location

Estimated share of the practical part: 70%

Program

1. Poziomy sprzedaży – zdefiniowanie potencjalnych zestawów umiejętności handlowych, określone zostaną sposoby poruszania się po wskazanych obszarach.
2. Identyfikacja pracowników -  w tym module uczestnicy będą mieli za zadanie zidentyfikować swoich podopiecznych w przedstawionej klasyfikacji umiejętności handlowych.
3. Przesuwanie pracowników między poziomami – przedstawienie i zaproponowanie narzędzi do rozwoju umiejętności pracowników, by skutkowały cyklicznym przesuwaniem się na drabinie kompetencji. 
4. Wiedza a emocje – w tym module, przedstawiona zostanie wiedza, w jaki sposób, emocjonalne umiejętności sprzężają się z tempem i szybkością przyswajania wiedzy, wskazanie wykorzystania koncepcji Taksonomii Blooma do rozwoju efektywności pracowniczej na stanowisku handlowym.
6. Narzędziownia – opisane i przećwiczone zostaną narzędzia ułatwiające pracę managerską:
  • Diagnostyczne – to narzędzia mające na celu poprawne rozpoznanie umiejętności handlowych osób z działu handlowego.
  • Kontrolne – to narzędzia ułatwiające kontrolę rozwoju pracowników działu handlowego.
  • Wspierające – to narzędzia mające na celu wspieranie.
 
Ćwiczenia:
 
  • Testy – autodiagnostyczne, w formie pisemnej.
  • Dyskusja moderowana – wywoływanie kontrowersyjnej tezy na początek dyskusji i wymiana doświadczeń.
  • Mini-wykłady – materiały wspierające, w formie prezentacji multimedialnej.
  • Symulacje – kontrolowane wystąpienia uczestników.
  • Mini case-study – pisemne opisanie przypadków szczególnych.
  • Materiały video.

Benefits for participants

?Uczestnik nauczy się:
  • Estymacji czasu rozwoju pracownika, w ramach kompetencji handlowych od poziomu zdefiniowanego jako bazowy, do koncepcji „szukania rozwiązań”.
  • Wykonywania planów rozwoju kompetencji handlowych pracowników działu sprzedaż.
  • Dobierać narzędzia diagnostyczne, kontrolne i wspierające w ramach rozwoju kompetencji pracowniczych.
  • Identyfikować potencjalne problemy sprzedażowe w ramach działań handlowych.

Oferee

  • managerowie działów sprzedaży średniego szczebla,
  • liderzy zespołów sprzedażowych,
  • trenerzy wewnętrzni,
  • uczestnicy zakwalifikowani do wewnętrznych programów rozwojowych.

Extra information

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu, 
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek

Documents to download

Need help?

Szkolenia otwarte

Sylwia Kałuża

Sylwia Kałuża

Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

Dorota Dzioba

Dorota Dzioba

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Szkolenia zamknięte

Małgorzata Jakubiak

Małgorzata Jakubiak

Kierownik Działu Szkoleń

Dział Szkoleń