USL-P

Doskonalenie jakości usług z elementami badania satysfakcji Klienta

Uniwersalne narzędzia jakości

Podsumowanie

 

Cele szkolenia

?Sfera usług w Polsce i ich charakterystyka. Jakość usług i ich modele. Badania jakości w sferze usług. Metody badania jakości usług, oraz ich stosowanie. Instrumenty kształtowania jakości oferty usługowej. Ćwiczenia praktyczne dotyczące zastosowania poznanych metod.

Symbol szkolenia

USL-P

Terminy i miejsce

Szacunkowy udział częśći praktycznej: 0%

Korzyści dla uczestnika

  • Wiedza i umiejętności związane ze współpracą w procesie projektowania / doskonalenia jakości usług służb marketingowych i projektantów.
  • Umiejętności związane z praktycznym wykorzystaniem narzędzi takiego projektowania.

Adresaci

Szkolenie adresowane jest do pracowników odpowiedzialnych za doskonalenie jakości oferowanych usług. W tym zarówno projektantów jak i służby marketingowe zbierające informacje na temat wymagań klientów, ich stopnia satysfakcji z oferowanych usług itp

Dodatkowe informacje

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu, 
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu, które realizowane są poprzez Panel Konsultacyjny,
  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek

Dokumenty do pobrania

Potrzebujesz pomocy?

Szkolenia otwarte

Sylwia Kałuża

Sylwia Kałuża

Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

Dorota Dzioba

Dorota Dzioba

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Szkolenia zamknięte

Małgorzata Jakubiak

Małgorzata Jakubiak

Kierownik Działu Szkoleń

Dział Szkoleń