Podsumowanie
Cele szkolenia
?Metoda Kano rozpoznawania i prioryteryzacji potrzeb klienta w procesach usługowych i produkcyjnych. Przygotowanie i metody wyboru grupy cech produktu lub usługi do badania, opracowanie i zasada działania kwestionariusza. Przeprowadzanie badań preferencji klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Transformacja wyników kwestionariusza w standardowe rodzaje cech modelu. Zmiana oczekiwań klienta a wędrówka cech w modelu. Zarządzanie procesem produkcyjnym i usługowym w oparciu o model Kano w odniesieniu do redukcja kosztów. Studium przypadków modeli Kano przeprowadzonych w praktyce.
Symbol szkolenia
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 0%
Adresaci
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń